השבוע התקיים ערב הצדעה והוקרה מיוחד ומרשים למתנדבות הארגון המסורות
למעלה מ-1000 מתנדבות ונשות מתנדבים השתתפו באירוע הצדעה והוקרה על פעילותם המסורה לרגל שנת ה-17 לדרכי מרים.
ארגון 'דרכי מרים' נוסד לפני 17 שנים ע"י הרב ישראל וינגרטן ז"ל לעילוי נשמת רעייתו מרת מרים ע"ה שבחודש סיוון חל יום פטירתה, מרים ע"ה אשר האצילה ממידותיה התרומיות והשפיעה מטוב ליבה בעין טובה ונפש חפצה ובכל תקופת מחלתה הטיבה עם הזולת וחיפשה בכל דרך יחד עם בעלה ז"ל לסייע ולהקל את סבלם של החולים.
לרגל שנת הטוב של דרכי מרים התכנסו למעלה מאלף מתנדבות לאירוע הצדעה והוקרה ל של ' דרכי מרים' שנערך באודיטוריום וינ גרטן בירושלים,
כיבדו בהשתתפותם ובדברי חיזוק הרבנית ימימה מזרחי, הסופר הרב חיים ולדר, והפרופ' דינה בן יהודה מבית החולים הדסה עין כרם. כמו"כ נשא דברי ברכה מיוחדים הרה"ג שמואל רבינוביץ רב הכותל והמקומות הקדושים וידיד הארגון.  
את דברי הפתיחה והברכה נשא הרב דוד וינגרטן שליט"א מנהל מוסדות וינגרטן ואחיו של מייסד הארגון הרב ישראל ז"ל. 
שהעלה זכרונות על ימי הקמת 'דרכי מרים' ע"י הרב ישראל וינגרטן ז"ל בעלה של מרים ואביהם של יבדלח"ט האחים לבית וינגרטן שמנהלים את הארגון ביעילות ומסירות
בתוכנית האומנותית הופיעו הזמרות 'יפוש ואריאלה' במופע מיוחד מרגש ומשמח, ובנוסף צפו המתנדבות במופע מושקע ציור בחול שנוגע בנשמה ע"י האמנית נעמי זייבלד.
את החסות על הערב המרגש נטלו  בית החולים 'הדסה עין כרם' ואת דברי הברכה והתודה הביאה בשם הנהלת בית החולים וצוות המחלקות הפרופ 'דינה בן יהודה' מנהלת המערך ההמטולוגי בבית החולים ששיבחה את הפעילות המדהימה של דרכי מרים ואמרה ש"דדרכי מרים בעצם נותנת לחולה תקווה שזה בעצם כבר חצי רפואה" עוד הוסיפה בחשיבות המגע האנושי של המתנדבים אל מול החולים והקשר הבלתי אמצעי ששום קדמה טכנולוגית בעולם הרפואה ככל שתהיה לא תהווה תחליף לאנושיות והצורך במתנדבים היקרים.
בשם ארגון 'דרכי מרים' נשאו דברים חמים האחים ר' דוד ור' אהרן וינגרטן שהעלו על נס את אותם אלפי המתנדבים המסורים שנותנים מזמנם מכספם ומרצם להקל על הסבל הקשה של החולים ובני משפחותיהם, והודו נרגשות לכל אחד ואחת מהמתנדבים על שותפות במערך החסד האדיר שמביא מרפא ומזור לחולים, מארז שי יוקרתי הוענק למתנדבות היקרות על מסירותם הרבה.