מסע מירון התש"פ

ים של דמעות שפכו המטופלים בטיפולים אונקולוגים במקום המסוגל לישועה ציונו של רבי שמעון בר יוחאי זיע"א

ביום ה'  י"ח שבט תש"פ יצאו משפחת דרכי מרים ליום תפילה וחיזוק למען החולים ובני משפחותיהם.

חמישה אוטובוסים ועשרות כלי רכב פרטיים לחולים קשיי ניידות  התארגנו כבר בשעות הבוקר המוקדמות בכיכר בעלז בירושלים, שם בנקודת ההיאספות חלקו מתנדבי הארגון לכל הנאספים שקית מהודרת מתנת חברת B&D ובה צידה לדרך,  משם יצאו למלון קיבוץ לביא לארוחת צהרים עשירה במימון קופת חולים מאוחדת .

לאחר ארוחת הצהריים נאספו הנוכחים לשמוע הרצאה מאלפת מהרב מנחם וינגרטן בנו של מיסד הארגון הרב ישראל וינגרטן זצ"ל . אשר עמד בדבריו על כך שמעמד זה נערך כל שנה בסמוך ונראה ליום היארצייט של אביו ועל חשיבות מידת הביטחון באבינו שבשמים .

משם המשיכו יחד למעמד אמירת "נשמת כל חי" בציונו של רבי יהודה בר אילעי, כאשר הנאספים מציינים כי במעמדות בשנים עברו, רבים אשר הבטיחו לבוא ולומר נשמת במקום, וזכו לישועות.

מלאי כוחות  המשיכו הנאספים בהתרוממות גדולה אל הציון הקדוש במירון, שם לאחר דברי הכנה קצרים מאת הרב זלמן נוטיק שליט"א, אשר ציין את היכרותו האישית עם פעולות הארגון, החלה  תפילת רבים כשלפני התיבה עובר בדמעות שליש מרן ראש הישיבה הרב בנימין פינקל שליט"א מראשי ישיבת מיר כשהוא מזכיר כל שם ושם בפרטות.

בסיום התפילה החל הציבור לשורר בשירי רגש בניצוחו של איש החסד ר' חונא דייטש
ולאחר מכן לשירי מירון, שהקהל עובר מבקשה ותחנונים להודאה לאבינו שבשמים שבעז"ה כל המשתתפים יגיעו להודות על ישועתם האישית

המשתתפים יצאו ממעמד אדיר זה בתחושת התחזקות והודאה להקב"ה על כל הטובות

כמזכרת שי קיבלו המשתתפים את הספר פסוקי ביטחון וישועה שהודפס במיוחד למסע החיזוק בהשתדלותו של הרב מרדכי וינגורט שהקב"ה ישלח לו רפואה שלמה הספר נתרם ע"י ידידנו הרב שמואל הירט מלייקווד לע"נ ביתו מלכה בריינדל בת שמואל ע"ה